Personální agentura PŘEDVÝBĚR.CZ uspoří svým klientům čas i energii, neboť se perfektně postará o veškerou komunikaci s potenciálními kandidáty do firem svých zákazníků. Na svých bedrech nesou vše, co je spojené s výběrem těch nejvhodnějších zaměstnanců.
Vždy se snaží, co nejrychleji a nejefektivněji doběhnout do cíle. A k tomu potřebují dokonale fungující vnitřní procesy, které všem zaměstnancům usnadňují nejen samotnou náplň práce, ale i komunikaci. A hlavně dávají veškerému jejich snažení smysluplnost. A všechno tohle lze podpořit skvěle fungující IT strukturou.
Zrealizované služby:
-
Implementace balíčku Office 365
-
Nastavení e-mailů
-
nastavení Sharepointu
-
ZAŠKOLENÍ ZAMĚSTNANCŮ
“Nemáme vlastního "ajťáka", ale využíváme spolehlivého externího dodavatele kompletních IT služeb, jako je například správa počítačové sítě včetně poštovního serveru, uložiště a servisu našich počítačů.”
Na počátku byla implementace
S firmou PŘEDVÝBĚR.CZ jsme začali spolupracovat ve chvíli, kdy měla asi 25 zaměstnanců, a právě docházelo k implementaci balíčku Office 365. Ta neproběhla přesně podle jejich očekávání, proto se rozhodli vyhledat pomoc a zkusili nás oslovit. Pak už šlo vše ráz naráz. Po prvních schůzkách a zjištění jejich potřeb jsme navrhli řešení a rovnou se pustili do dokončení zprovoznění balíčku Office 365.
jak naše spolupráce pokračovala?
- Po provedení implementace bylo dalším krokem převedení a nastavení e-mailů.
- Dle požadavků a přání klienta jsme dále nastavili SharePoint.
- Závěrečným a jedním z nejdůležitějších kroků bylo vyškolení zaměstnanců. A to proto, aby dokázali se vším efektivně a na maximum pracovat. Cílem bylo naučit všechny individuálně používat ty nejvhodnější služby. Takové, aby se stále během výkonu práce cítili stále komfortně a práci si efektivně usnadnili.
A dnes?
Dnes stále rosteme. Společně. Agentura PŘEDVÝBĚR.CZ má v současnosti kolem 60 zaměstnanců, což je dvakrát více než ve chvíli, kdy začala naše vzájemná spolupráce. S růstem společnosti dochází k průběžnému narůstání našich dodávaných služeb. Máme radost, že v agentuře vše aktuálně funguje. Zaměstnancům se velmi dobře a komfortně pracuje, což dodává smysluplnosti celé jejich práci a projektům.
CO JSME DÍKY SPOLUPRÁCI DOKÁZALI?
- Usnadnění výkonu práce všem zaměstnancům.
- Komfortní správu e-mailu.
- Efektivní práci se SharePointem.